FANDOM

Aylee
69710.jpg
Zamieszkanie Szkocja (dawniej)

Dwór Francuski, Francja (do śmierci)

Tytuł Dama Dworu (dawniej)
Wyznanie Katolicyzm
Status Martwa
Przyczyna Śmierci Otruta, zrzucona ze schodów
Zabita przez

Clarissa (zrzuciła ją ze schodów)
Katarzyna Medycejska (otruła pośrednio)
Diana de Poitiers (otruła pośrednio)
Kenna (dała jej zatruty napój przeznaczony dla niej)

Aktor Janessa Grant
Sezony 1
Debiut Pilot
Aylee - była najmłodszą i najbardziej niewinną Damą Dworu Marii oraz bliską przyjaciółką Greer, Kenny i Loli. Pochodziła z rodziny, która posiadała połowę Szkocji. Przez Nostradamusa zostało przewidziane, że nigdy nie wróci do domu. Doprowadziło to do jej ewentualnego morderstwa przez Clarissę w Fated. Jej śmierć przeraziła Marię, co spowodowało jej ucieczkę z Dworu Francuskiego.

Wczesne życie Edytuj

Niewiele wiadomo o jej życiu przed wydarzeniami w Pilocie, wiemy, że urodziła się w zamożnej, szkockiej rodzinie, która właścicielem jest połowy Szkocji.

Osobowość Edytuj

1151fa8d43df77289159a59ed4971dcd.jpg

Chociaż posiada młody i niewinny wygląd, Aylee wydaje się być wytrwała w swoich przekonaniach moralnych. Aylee także czyta fragmenty z Eneidy Wergiliusza (w klasycznej łacinie) dla swoich przyjaciół. Urodziła się w zamożnej rodzinie, lecz nie sprawia to, że z góry ocenia innych.

Sezony Edytuj

Występuje tylko w pierwszej połowie pierwszego sezonu. Wydaje się niewinną ale za to bardzo zaufaną i dobrą przyjaciółką. W odcinkach zawsze jest u boku innych Dam Dworu oraz z Marią. Bierze udział w każdych ważnych wydarzeniach, balach lub piknikach. To Nostradamus przepowiedział jej, że nigdy nie wróci do domu. Zostaje zabita w odcinku Fated.

Relacje Edytuj

Tumblr n0p64iAxg61rmv4d0o1 250.gif

Maria Stuart Edytuj

Aylee była jedną z Dam Dworu Marii oraz jej bliską przyjaciółką. Poznały się w dzieciństwie, gdy Aylee została wybrana jako jedna z Dam. Znowu się spotkały, kiedy Maria udała się na Dwór Francuski. Miały bardzo dobre relacje, opiekowały się sobą i chroniły nawzajem. Aylee zmarła w ramionach Marii.

Damy Dworu Edytuj

Reign S01E06 Chosen 1080p KISSTHEMGOODBYE 0780.jpg

Z Lolą pierwszy raz spotkały się w dzieciństwie, gdy obie zostały wybrane jako Damy Dworu Marii. Obie dbały o siebie i pocieszały się nawzajem oraz spędzały ze sobą większość czasu. Z Kenną były bliskimi przyjaciółkami. Aylee była z Kenną kiedy Henryk ogłosił swoją miłość do niej. Z Greer były bliskimi przyjaciółkami i obie spędzały dużo czasu razem.

Ciekawostki Edytuj

  • Mówi płynnie po francusku
  • Jej rodzina posiada połowę Szkocji
  • Pierwsza główna bohaterka, której historia nie została przedstawiona
  • Pierwsza główna bohaterka, która umarła
  • Wystąpiła w pierwszych 8 odcinkach pierwszego sezonu
  • Historycznie, Maria I Stuart nie miała Damy Dworu imieniem Aylee, wszystkie jej Damy nazywały się Maria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki