FANDOM

Henryk II
Henryib.png
Zamieszkanie Dwór Francuski, Francja
Tytuł Król Francji (dawniej)
Wyznanie Katolicyzm
Status Martwy
Przyczyna Śmierci Infekcja przez obrażenie podczas bitwy
Zabity przez Franciszka
Rodzina

Katarzyna Medycejska (żona)
Franciszek III (brat)
Sebastian (syn)
Franciszek (syn)
Elżbieta (córka)
Klaudia (córka)
Ludwik (syn)
Karol (syn)
Henryk III (syn)
Emone (córka)
Henrietta (córka)
Malgorzata (córka)
Philip II (zięć)
Maria Stuart (synowa)
Kenna (synowa)
Jan - Filip (wnuk)
Nienarodzone dziecko Marii i Franciszka (wnuk)
Roman Medyceusz (krewny)
Piotr II Medyceusz (krewny)
Franciszka Medycejska (krewny)
Hortenza Medycejska (krewny)
Clarissa (pasierbica)

Romanse

Katarzyna Medycejska (żona)
Diana de Poitiers (kochanka)
Kenna (kochanka)
Penelope (kochanka)
Cecelia
Hortenza Meycejska
Nieznana dziewczyna, którą udusił †

Aktor Alan van Sprang
Debiut/Sezony Pilot/1,2
Henryk II z Francji - był Królem Francji i mężem Katarzyny Medycejskiej. Henry był zdeterminowany, aby dostać w swoje ręce Anglię i mają syna i synową pragnął mieć trzy narody. W końcu oszalał i był to gotowy, aby przejść do ekstremalnych czynności, aby osiągnąć ten cel. Z szaleństwo przyszło mu do głowy, że musił zabić Franciszka i ożenić się z Marią, tak aby mógł mieć wszystkie trzy królestwa dla siebie. Jego rodzina szybko zdała sobie sprawę, że to nie będzie bezpieczne dla narodu, mieć szalonego króla, i postanowili go zabić. Po kilku nieudanych działań przeciwko niemu, doprowadziło go to do większego szaleństwa. Podczas The Joust, Franciszek w przebraniu walczył z ojcem i zranił go, a infekcja zabiła go w Slaughter of Innocence.

Henryk powraca jako duch w Mercy

Jego rolę odgrywa Alan van Sprang

Wczesne życie Edytuj

Henry urodził się drugi syn poprzedniego króla. Jego ojciec został pojmany przez Hiszpanów w dzieciństwie i Henryk oraz jego starszy brat, Delfin Franciszek III, udał się z nim spotkać na rzekomo krótkiej wizycie. Kiedy Henryk biegł pozdrowić ojca, on szedł obok Henryka i Franciszka i wskoczył do innej łodzi, pozostawiając za sobą chłopców jako hiszpańskich zakładników na jego miejsce. Podczas niewoli hiszpańskiej, Henryk i Franciszek byli bici i głodni. Gdy miał osiemnaście lat Henryk zatruł wodę Franciszka podczas meczu, zabijając go i przejmując tron.

Osobowość Edytuj

Henryk jest zawzięty, uparty i nie docenia ludzi, którzy podważają jego autorytet Króla. On wydaje się być trochę hedonistyczny, posiadając żonę i dwie kochanki. Mimo to, wydaje się być bardzo opiekuńczy wobec swoich dzieci, nawet bardziej w stronę swojego pierworodnego syna i Sebastiana. Henryk jest bardzo chciwy i żądny władzy, jego stała obsesja rozszerzenia Królestwa Francji jest głównym konfliktem między nim a innymi postaciami.

Henry był wysokim i muskularnie zbudowanym mężczyzną po czterdziestce. Ma ogoloną głowę, jednak jego włosy byłyby ciemnego brązu, gdyby nie został ogolony. Miał brązowe oczy i bladą skórę. Jako Król Francji zawsze nosił koronę i był rzadko bez niej. On również miał na sobie najbardziej luksusową odzież, jako król chce pokazać swoje bogactwo i władzę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki