FANDOM

Kenna
Reign-kenna1 500x375.jpg
Zamieszkanie Szkocja (dawniej)

Dwór Francuski, Francja (obecnie)

Tytuł Dama Dworu (pierwotnie)

Kochanka Króla (dawniej)
Baronowa

Wyznanie Katolicyzm
Status Żywa
Rodzina

Sebastian (mąż)
Pascal (opiekun)
Henryk II (teść)
Diana de Poitiers (teściowa)
Katarzyna Medycejska (przyszywana teściowa)
Franciszek (szwagier)
Elżbieta (szwagierka)
Karol (szwagier)
Henryk III (szwagier)
Klaudia (szwagierka)
Louis (szwagier)
Emone (szwagierka)
Henrietta (szwagierka)
Margaret (szwagierka)
Maria Stuart (szwagierka)
Franciszek III (wuj przez małżeństwo)Jan - Filip (bratanek przez małżeństwo)
Nienarodzone dziecko Marii i Franciszka (bratanek przez małżeństwo)
Izabellal Derant (kuzynka przez małżeństwo)
Córka Izabelli (kuzynka)
Jonatan Derant (wuj przez małżeńswo)

Aktor Caitlin Stasey
Sezony 1,2
Debiut Pilot
Lady Kenna de Poitiers - była jedną z Dam Dworu i najlepszą przyjaciółką Marii, wraz z Greer, Lolą i Aylee. Zdecydowała się opuścić pozycją Damy Dworu na rzecz bycia kochanką króla. Jest żoną Sebastiana. Nadal jest bardzo dobrą przyjaciółką Marii.

Kenna rozpoczęła poszukiwania męża po ślubie Marii. Henryk przyprowadzał co tydzień jednego kandydata w zamian ma seks z nim, dopóki nie stała się jego kochanką. Po tym jak Henryk oszalał, zmusił ją do małżeństwa z Bashem. Zaczęła dogadywać się z Bashem i towarzyszyć mu, gdyż była przerażona zachowaniem i stanem króla. Ich związek stał się silniejszy, aż wkrótce zakochali się w sobie. Później Kenna stała się opiekunka Pascala. Wkrótce zaczęła kochać chłopca jak własnego syn, jednak Czarna Plaga spowodowała jego śmierć.

Jej rolę odgrywa Caitlin Stasey

Wczesne życie Edytuj

Kenna urodziła się i wychowała w Szkocji. Została wysłana na Dwór Francuski z Marią, by zostać jej Damą Dworu. Pochodzi z Titlement.

Osobowość Edytuj

Jest żywym i wolnym duchem. Jest impulsywna i trochę lekkomyślna. Jest za to prawdziwą petardą, która sprawia, że jest nieprzewidywalna i interesująca. Kenna jest piękna młodą kobietą z falowanymi jasno brązowymi włosami i brązowymi oczami.

Sezony Edytuj

Bash, jestem wieloma z tych rzeczy. Inspiracją, szlachetnością, pięknością — Kenna do Basha
W sezonie pierwszym Kenna pojawia się na Dworze Francuskim wraz z resztą Dam i Marią. Dziewczyna świetnie bawi się na przyjeciu powitalnym. Kiedy zaczyna wraz z resztą przyjaciółek śledzić nowożeńców, zaraz po skonsumowaniu ich małżeństwa, Dama Dworu udaje się w zaciszne miejsce i rozpoczyna masturbację. Z pomocą przychodzi jej Król, od tego momentu Kenna zaczyna romans z Henrykiem i zostaje jego kochanką. Król obiecuje jej, że wzamian za seks co tydzień będzie przyprowadzał do niej jednego kandydata, Kenna zgadza się. Rzuca tytuł Damy Dworu na rzecz bycia Kochanką Króla. Podczas sezonu zostaje zaatakowana przez ludzi hrabiego, gdzie zostaje lekko dotknięta. Pod koniec pierwszego sezonu Henryk aranżuje jej małżeństwo z Sebastianem. Kenna jest nieszczęśliwa, ponieważ chciała mężczyznę z tytułem. Henryk nadaje więc synowi tytuł Mistrza Koni i Polowań chociaż nawet nie jest on prawdziwy. Kenna jednak zaczyna przekonywać się co do Sebastiana, wspólnie zaczynają sobie ufać oraz dbać o siebie nawzajem. Z czasem zakochują się w sobie. Kiedy Sebastian znajduje chłopca w lesie, niedotkniętego jeszcze Czarną Plagą, przyprowadza go na zamek i daje pod opiekę żonie. Kenna dba o chłopca imieniem Pascal, on również przekonuje się co do niej, jednak nie ufa Bashowi, gdyż to on zabił jego ojca. Kenna szczerze lubiła chłopca, traktowała go jak własnego syna., Wydawała się być bardzo dotknięta po śmierci Pascala, płakała za nim i tęskniła.

Kenna konsumuje swoje małżeństwo z Bashem oraz wspólnie wyznają sobie miłość. Kenna próbuje również zwrócić na siebie uwagę nowo przybytej Księżniczki Klaudii. Mimo jej szczerych chęci, zaproszeń na herbaty i przyjęcia, Klaudia nie lubi jej ze względu na to, że Kenna jest z Sebastianem z którym Klaudie łączy wspólna przeszłość. Kenna wkrótce jest również adorowana przez Antoniego z Nawarry, który proponuje jej małżeństwo i zostanie Królową. Dziewczyna jednak dowiaduje się później, że była adorowana ze względu na zemstę Króla Nawarry na Bashu, gdyż ten w przeszłości podczas bitwy zabił jego brata. Kenna przyznaje, że rozpatrzała jego ofertę, co łamie serce Sebastianowi, a ich małżeństwo zostaje w separacji.

Relacje Edytuj

Sebastian Edytuj

KennaxBash.png

Ich związek rozpoczął się od małżeństwa zaaranżowanego przez Króla. Byli w szoku i bardzo niezadowoleni z tego wydarzenia. Wcześniej nie przepadali za sobą nawzajem, jednak z czasem ich relacje ocieplają się, Bash zaczyna chronić Kennę przed szalonym ojcem. Podczas poznawania siebie nawzajem, zaczynają co raz bardziej dbać o siebie. Wkrótce mają stosunki seksualne. Swoją miłość zadeklarowali w finale pierwszego sezonu. Podczas drugiego sezonu, ich związek wzrósł w sile po stracie Pascala. Zmienia się to jednak po przybyciu na Dwór Francuski Króla Nawarry Antoniego, który zaczyna adorować Kennę. Z czasem Sebastian dowiaduje się, że Kenna chciała go opuścić na rzecz bycia Królową Nawarry. Dziewczyna mówi, że nie może zaoferować jej niczego więcej, przez to ich związek rozpada się, jednak nadal pozostają małżeństwem.

Edytuj

Henryk II Edytuj

Images.jpg

Kenna była kochanką Henryka. Zaczęli fizyczną relację i mimo ostrzeżeń ze strony przyjaciół, Kenna nadal była z Henrykiem. Kiedy Król uprawiał seks w trójkącie, udusił jedną dziewczynę. Potem Kenna była przestraszona stanem Henryka i nie chciała dłużej z nim przebywać. On obiecał znaleźć jej kandydata na męża, wybrał Sebastiana. Po ich ślubie Henryk nadal próbował spać z Kenną.

Edytuj

Maria Stuart Edytuj

Tumblr mx8m38YYGE1r65g5co5 r1 250.gif

Maria jest przyjaciółką z dzieciństwa Kenny. Kenna jest najbardziej ryzykowna z dziewczyn i jest w stanie zabrać Marię i dziewczyny i bawić się. Po pewnym czasie życia na Dworze Francuskim, Maria i Kenna kłóćą się, gdy Katarzyna ujawniła, że Kenna spaał z królem i pragnie zostać jego oficjalną kochanką. Maria chciała chronić Kennę od angażowania się w rodzinę królewską oraz znając niebezpieczeństwo. Kenna jest najbardziej świadoma swojej urody i najsprawniej wykorzystuje to, do tego, czego chce, mimo, że jest lojalna w stosunku do Marii.

Damy Dworu Edytuj

Tumblr muzd7p6UbB1slhtgro9 r1 250.gif

Kenna jest w bliskich relacjach z Damami Dworu, są najlepszymi przyjaciółkami i zawsze mogą na siebie liczyć. Kenna dba o przyjaciół i zawsze pociesza ich, stara się być jak najlepszą przyjaciółką.

Ciekawostki Edytuj

  • Historycznie, Maria I Stuart nigdy nie miała Damy Dworu imieniem Kenna, wszystkie jej damy nosiły imię Maria
  • Jest pierwszą osobą, która dowiedziała się o ciąży Loli
  • Tak jak Adelaide Kane, Caitlin jest australijką
  • Grala w tej samej produkcji co Adelaide, w dramacie australijskim Neighbours
  • Straciła swoje dziewictwo z Królem Henrykiem II

Więcej z Fandomu

Losowa wiki