FANDOM

Klaudia
Claude 207.png
Zamieszkanie Dwór Francuski, Francja
Tytuł Księżniczka Francji
Wyznanie Katolicyzm
Status Żywa
Rodzina

Henryk II (ojciec)
Katarzyny Medycejska (matka)
Franciszek (brat)
Henryk III (brat)
Elżbieta (siostra)
Klaudia (siostra)
Louis (brat)
Emone (siostra)
Henrietta (siostra)
Margaret (siostra)
Sebastian (przyrodni brat)
Clarissa (przyrodnia siostra)
Maria Stuart (szwagierka)
Filip II (szwagier)
Kenna (szwagierka)
Francis III (wuj)
Jean-Philippe (bratanek)
Nienarodzone dziecko Marii i Franciszka (bratanek)
Louis Condé (kuzyn)
Antoni (kuzyn)
Roman Medyceusz (pierwszy kuzyn)
Piotr II Medyceusz (pierwszy kuzyn)
Franciszka Medycejska (pierwsza kuzynka)
Hortenza Medycejska (pierwsza kuzynka)

Aktor Rose Williams

Skyler Wexler (młoda)

Sezony 1 (wspomniana) 2
Debiut Royal Blood (wspomniana)

The Prince of the Blood

Klaudia, Księżniczka Francji - jest córką Katarzyny Medycejskiej i Henryka II, młodsza siostra Franciszka i Elżbiety, starsza siostra Karola, Henryka III i bliźniaczek, Emone i Henrietta. Katarzyna wysłała Klaudię, ze względu na jej lekkomyślność i niewłaściwe zachowanie, później wraca, powodując problemy na Dworze Francuskim. Okazała się być uciążliwa dla matki i nie zrobiła dobrego wrażenia ze względu na zazdrość, którą wywołała u niej Kenna, ponieważ jest żoną Sebastiana, a ona mieli stosunki seksualne w przeszłość. Jej rolę odgrywa Rose Williams.

Wczesne życie Edytuj

Podczas jej dzieciństwa, Klaudia była bardzo zazdrosna o bliźniaczki Emone i Henrietta. Niania poinformowała Katarzynę że Klaudia patrzyła na bliźniaczki z nienawiścią i szczypała je. To nie podobało się Królowej. Pytała czy oskarżenie jest prawdziwe. Klaudia tłumaczyła się, że robiła to, ponieważ zawsze niszczyły rzeczy dla niej. Później Katarzyna uwierzyła, że Klaudia udusiła bliźniaczki, ponieważ rodzice nie poświęcali tyle uwagi jej, co im. Wspominała, że miała przeszłość seksualną z Bashem.

Osobowość Edytuj

Klaudia jest piękną i atrakcyjną dziewczyną. Zawsze dostaje to, czego chce. Nie stroni od alkoholu, zabaw i mężczyzn, co denerwuje jej matkę. Klaudia jest lekkomyślna i nieprzewidywalna.

Sezony Edytuj

Klaudia przybywa na Dwór Francuski w drugim sezonie, co nie podoba się jej matce. Mimo wszystko wita się z wszystkimi i obiecuje dobrze się zachowywać. Jednakże tego samego dnia zostaje przyłapana przez Katarzynę w łóżku z księdzem, który ją przywiózł. Matka grozi jej, że ją odeśle. Później Klaudia wspomina Bashowi ich relacje seksualne, kiedy zapewniała go, że Król nie jest jego ojcem. Matka aranżuje małżeństwo Klaudii z Hrabią Bawarskim, jednak Watykan musi sprawdzić jej cnotę, co jest bardzo niekomfortowe. Klaudii nie podoba się to małżeństwo, ale jest to jedyny sposób, aby ród Walezjuszy przetrwał. Tego wieczoru jednak Księżniczka nie zbliża się do Hrabiego, ponadto siada na kolanach Narcisse'owi i zaczyna z nim flirtować. Później jest zaręczona z Louisem Condé , żeby złagodzić wojnę między wyznaniami. Katarzyna wielokrotnie chciała odesłać córkę z zamku, proponując jej pieniądze i zapewnienia, że pójdzie gdziekolwiek chce. Klaudia jednak wybrała życie na zamku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki